מיטות ילדים מעוצבות

אפשרויות העיצוב בחדר הילדים בלתי מוגבלות, בעצם ניתן לאמר שמגבלת הדימיון שלנו היא מה שחוסם אותנו כשבאים לעצב את חדר הילדים. בעבר כתבנו על עיצוב פנים לחדרי ילדים והמאמר הזה הינו מאמר המשך בו נתרכז בפרטי המשמעותי בחדר הילדים, מיטות ילדים.

מיטות ילדים מעוצבות

נכון שהדבר הראשון החשוב ביותר במיטת הילד היא גודלה ואיכות המזרן, הילד צריך את השינה שלו טובה ואיכותית. כל אחד יודע שילדים גדלים בזמן השינה, אבל יש גם מעבר לכך, המיטה הינה פריט משמעותי (ואולי הגדול ביותר) בחדר הילדים לכן הנראות שלו חשובה ומשמעותית בהתאם.

מיטות ילדים חדשות ומעוצבות לא ידרשו שום עבודת ציור או צביעה אבל ניתן בהחלט לשלב אלמנטים של איירברש על גבי המיטה, להתאים אותה למראה הכללי של החדר: פרפר מצוייר בגודל אמיתי, מיקי מאוס או כל דמות מצויירת אחרת יכולה "להסתובב" על גבי הדפנות, חללית, כדורגל ועוד ועוד יכולים להיות תוספת לכל מיטה מעוצבת.

מתי לא כדי לצייר על גבי המיטה? ובכן, פגשנו כבר במקרים בהם חדר הילדים כבר עוצב על ידי מעצב, נקבע ונרכש בהתאם לצרכים ולטעם של הילד או הילדה שגרים בחדר, חדרי ילדים כמו אלו של בוטיק יו יו ילדים יהיו מעוצבים מראש ובמידה ורכשתם חדר כזה עדיף יהיה לבקש לשלב את תהליך הציור עוד בשלב ההזמנה או הייצור של המיטה ולא אח"כ. התאמת צבעים מושלמת ואיכות ההתאמה עם שאר מרכיבי החדר יהיו מושלמים.

מיטת ילדים ישנה או כזו שדורשת שידרוג היא בסיס מצויין לציור וצביעה על ידי איירבראש ויכול הלהיות "קנבס" אדיר, ניתן לעצב כל רהיט אבל בגלל גודלה ומשמעותה של המיטה בחדר הילדים, השמיים הם הגבול. ציור מיטת ילדים שמשתלב עם עיצוב החדר באופן שבוא כמעט ולא ניתן לזהות את המיטה בחדר הינו אחד הציורים החזקים ביותר שניתן לעשות (דורש תהליך של עיצוב פנים מלא לחדר הילדים), צביעת המיטה כתמונה מוכרת או כדמות שהילד מעריץ גם יכול להיות רעיון למיטת ילדים מקסימה …

לסיכום

אין שאלה לגבי חשיבות מיטת הילדים, רעיון שניתן לבחון עם צייר הקיר הוא צביעת המיטה או הוספת אלמנטים למיטה על פי ציור הקיר והאווירה הכללית שאתם מעוניינים לייצר בחדר.