עיצוב חדרי ילדים על ידי ציורי קיר

כשאנחנו באים להציג את המוצר המדהים שלנו, ציורי קיר לחדרים (פרטיים ועסקיים) אז באופן טבעי המוצר מתחבר עם עיצוב חדרים בכלל ועם עיצוב פנים בפרט.

ציור קיר מהווה חלק בלתי נפרד מעיצוב החדר, בן אם נעשה על ידי מעצב פנים מקצועי או על ידי בעל הבית /החדר. עיצוב פנים הינו תהליך חשוב ומשמעותי למתגוררים בבית/ בחדר /לנותני השרותים במשרד.

המאמר הבא מתייחס לעיצוב חדרי ילדים, כיוון שזה תחום מתפתח מאוד וציור קיר או אפילו מדבקות קיר הינם אלמנטים כמעט הכרחיים על קיר החדר.

כאשר מדובר בחדר ילדים מעוצב שמשלב אלמנטים של איורים /מדבקות על קירות החדר, חשוב במיוחד שהאלמטים העיצוביים "ידברו" באותה השפה העיצובית, לכן קל מאוד וגמיש לחלוטין להיעזר בצייר קיר שיוכל להתאים (ביחד עם מעצב הפנים /בעל החדר) את הציור, הצבעים, המיקום ותוכן הציור לריהוט.

הגמישות הזו הופכת את ציור הקיר למועדף על פני מדבקות (אותן ניתן להתאים בצורה מוגבלת יחסית אליו).

ריהוט מעוצב לחדר ילדים יכול להיות יוקרתי ומיוחד, יכול להיות אפילו עשוי במיוחד לחדר הספציפי או ריהוט אחר שנקנה ושולב בחדר קיים. כאשר הרהיטים השונים צבעוניים ותואמים אחד לשני החדר כולו משתנה, האנרגיה והאווירה המתקבלת שווה את ההשקעה וטובה לשנים רבות.

מתי להזמין ציור קיר, לפני או אחרי הריהוט ?

רבים מאלו שנמצאים בתהליך עיצוב לחדר ילדים חדש או קיים שואלים את עצמם מתי עדיף לצייר את הציור? האם אחרי שהרהיטים החדשים מוקמו והורכבו בחדר ? או אולי לפני שהם מוקמו ?

התשובה שלנו תמיד מתייחסת למזמין, להעדפותיו וגם לגודל החדר עצמו.

בעיקרון עדיף שאת הציור הצייר יעשה אחרי שהחדר מעוצב, כך ניתן להתאים באופן מושלם את הצבעים, לשלב את הציור ו"לפזר" אותו על קירות החדר באופן מושלם. צייר קיר מקצועי ידע שלא לגעת בריהוט ולהגן עליו בתהליך העבודה (גם אם יש צורך להזיז וגם כשלא ניתן להזיז), לכן חשוב מאוד להגדיר לצייר מה יהיה בחדר ברגע ביצוע העבודה.

במידה והלקוח מעדיף שהציור עצמו יבוצע לפני שהרהיטים יגיעו, חשוב מאוד לשלוח הדמיה של החדר המעוצב (מעצב פנים מקצועי יציע לך הדמיה כזו), אז הצייר יכול לדעת לתכנן את הציור ואפילו (לפחות חלק מהציירים) ידעו לשלב בהדמיה את הציור עצמו ככה שתוכלו לראות את הכל לפני העבודה.

חדר ילדים מעוצב הוא מקום מדהים לכל ילד לגדול בו, למצות את הפוטנציאל ולהוות סביבה תומכת ו"מבצר" עבור הילד.
אנחנו ממליצים לעצב את החדר, כמובן על פי מגבלת תקציב, אבל בהחלט להיות מכווני מטרה עבור הילדים.