ציורי קיר לחדרי תינוקות

כאשר מצטרף חבר חדש למשפחה יש לערוך הכנות לקראת בואו אל הבית, כגון רכישת ביגוד ושמיכות, שידת החלתה ועריסה, ומומלץ גם לעצב בצורה נאותה את חדר התינוקות. מחקרים הוכיחו כי יצירת סביבה נעימה עבור התינוק תורמת רבות להתפתחותו התקינה, ומה יכול להיות נפלא יותר כפתיחה מוצלחת לחייו החדשים מאשר ציור קיר מקורי ויפהפה.

תרומתו של ציור קיר בחדר תינוקות

מרגע שתינוק נולד הוא חשוף לגירויים וחוויות המעצבים אותו ומפתחים את כישוריו השונים. גירויים אלו פועלים על כל חושיו של היילוד ובתוך כך מעוררים בו סקרנות, עניין וחקירה, שהינם חיוניים להתפתחות החשיבה, הדמיון וההתבוננות. בנוסף, תינוקות לומדים מהר מאוד לזהות את סביבתם הקרובה ואת מרכיביה, ולזהותם כמעוררי אמון. מסיבה זו, ציור קיר המותאם לצרכיו ההתפתחותיים של התינוק הינו אמצעי נפלא ואסטטי לעודד את צמיחתו התקינה ואת בטחונו בסביבת הבית.

בחירת ציור קיר לחדר התינוקות

עבור חדר תינוקות מומלץ לבחור בציור קיר המורכב מצבעי פסטל בהירים ורכים המשרים אווירה רגועה ונעימה, כדוגמת תכלת, צהוב בהיר או גוון ורדרד. בנוסף, כדאי לבחור בציור המכיל מספר מועט של צבעים דומיננטיים המשתנים בגוניהם. על צבעיו, גודלו ונושאיו של הציור להיות מתאימים לגודלו של החדר ולצורתו, וכמו כן לצבע הקירות, לרהיטים ולתאורה. באשר לבחירת נושאי הציור, מומלץ לבחור בציורים שאינם עמוסים בתכנים והמורכבים מצורות פשוטות, הרמוניות ונעימות כגון פרפרים, פילים, דובונים, מכוניות או פרחים. זכרו שמעצם היותו מלא בחפצים, צעצועים, בובות ומשחקים, חדר התינוקות נוטה ממילא לצבעוניות רבה, ועל מנת שציור הקיר ישתלב היטב בחלל חשוב לבחור ביצירה שאינה מכבידה על העין. כמו כן, יש לוודא שציור הקיר יהיה עשוי מצבעים איכותיים וידידותיים לסביבה המתאימים לחדר ילדים, כלומר קלים לניקוי ועמידים לאורך זמן, ושאינם פולטים אדי צבע רעילים.

בחירת אמן לביצוע ציור קיר בחדר תינוקות

חשוב לבחור באיש מקצוע מיומן שהינו בעל ניסיון רב בציורי קיר לחדרי תינוקות, והמסוגל להציג בפניכם תיק עבודות עשיר ומגוון. לפני תחילת העבודה מומלץ להגיע אל האמן עם רעיון כללי לגבי צבעיו ונושאיו של הציור, ולאחר שיבקר בחלל המיועד יתכנן האמן ביחד איתכם את הסקיצה הסופית. מומלץ לראות את הסקיצה על גבי תוכנת מחשב תלת ממדית, המאפשרת לבחון את כל פרטי הציור ואת אופן השתלבותו בחדר. כמו כן, חשוב לברר באילו חומרי גלם וטכניקות נעזר האמן, ומהו משך זמן העבודה המשוער עבור הציור.

ציור קיר שישרת אתכם לאורך שנים רבות

קיימים אינספור רעיונות לציור קיר בחדרי תינוקות. עם זאת, מכיוון שציור קיר הינו מוצר מושקע מבחינה אמנותית ואף אינו זול, חשוב לבחור בנושא המתאים למין היילוד אשר יוכל ללוותו במשך מספר שנים. בתוך כך, כדאי להתחשב גם בטעמם האישי של ההורים, שכן אף הם עומדים להעביר בחדר שעות מרובות.