ציור קיר לחדר ילדים

הורים לילדים תמיד תמיד רוצים את הטוב ביותר עבור ילדיהם, כל ההורים יודעים שהשקעה בילד מביאה תוצאות ועוזרת לו בהתפתחות ובעיצוב האופי לכל חייו.

אחד הדברים המרכזי שמייחד את הילד שלך הוא החדר שלו, עיצוב חדר הילדים יכול להיות משימה לא פשוטה וברוב המקרים בעלת אופי משתנה ומתפתח במקביל להתפתחותו של הילד, מגיל צעיר ועד בגרות.

פתרון מצוין לעיצוב חדר הילדים הוא שילוב ציור קיר לחדר ילדים אשר מוסיף ומשרה אוירה על פי תפיסתו של ההורה ושל הילד

המון יתרונות גלומים בציור קיר בחדר הילדים:

– בחירת ציור קיר לחדר ילדים הינה פעילות שמתבצעת בין ההורה לילד ולצייר, הילד וההורה יכולים לדפדף ולראות יחד מגוון ציורי קיר מתוך הגלריה ולהחליט יחד על אופן שילוב ציור הקיר בחדר, על התאמת הצבעים והצורות של הציור, לאחר שלב הבחירה ניתן לשתף את הילד גם בשיחות עם הצייר ולאפשר לו (או לה) להתנסות ולהיות שותף גם בחלק הביצוע.

ציור קיר מאפשר התפתחות ושינוי בקלות, עם התפתחות הילד ועל פי רצונו ניתן תמיד לשפר ולהגדיל או להסיר ולעדכן את ציור הקיר שבחדרו, התהליך זול וקל ממש כמו בתחילת הדרך.

– אפשרויות עיצוב חדר הילדים בעזרת ציור קיר הן בלתי מוגבלות ומראות ומשדרות לילד שהכל אפשרי, כל מה שהוא היה רוצה יכול להפוך ממחשבות למציאות, חלק חשוב מאוד בהתפתחות הילד.

ציור קיר לחדר ילדים יכול להתבצע על קיר בודד או על כמה קירות בחדר, הוא יכול להיות ציור קטן שנותן לילד השראה (להכין שעורים נניח) או מאפשר לילד להיות מיוחד וייחודי בין חבריו כמו גם להציג תחביב או אהבה לדבר כלשהו (קבוצת כדורגל), ציור קיר לילד שמנגן יכול להיות תוים, לילד שאוהב משחקי דימיון יכול להיות ציור קיר של פנטזיות, ציורי קיר לילדה יכול להיות מגוון מאוד גם כן, ציורים של דמויות או אפילו של כלים ומקומות מקובלים גם כן. מומלץ להתיעץ עם הילד ועם הצייר ולבדוק מה מתאים, חשוב לדעת שאין בעיה לעדכן את הציור בכל עת.

איך מתחילים ?

1. בשלב הראשון בהזמנת ציור קיר לחדר ילדים פשוט כנסו לגלריית ציורי הקיר ודפדפו יחד עם ילדכם בציורים השונים, תראו למה הוא או היא מתחברים, מה נראה להם נחמד ויכול להשתלב בצורה נכונה באוירה בחדר ולהתאים לאופי הילד.

2. לאחר מכן רשמו לעצמכם מספר אפשרויות וצרו קשר עם הציירים הרלוונטים, בשלב זה חשוב לדעת מה חשוב לשאול ולבדוק לפני הזמנת ציור קיר, דברים כמו סוג צבע, זמן עבודה, הכנה לפני ציור וכד'

3. כיוון שאתם והילד רוצים שציור הקיר יהיה מושלם, בקשו מהצייר סקיצה ממוחשבת לציור, ישנם ציירים שיכולים ויודעים לתת סקיצה מפורטת ולמקם אותה בחדר וירטואלי כדי שעוד לפני העבודה ניתן לראות איך הציור יצא, לעשות שינויים לפני הביצוע, עדכון צורה וצבעים שיביאו בסופו של תהליך לציור קיר מושלם בחדר הילדים שלכם.

דוגמאות של ציורי קיר לחדר ילדים