תהליך הזמנת ציור קיר משתנה בין האמנים השונים, ריכזנו עבורך את מרבית האפשרויות הקיימות היום בציוריים בהזמנה אישית מול ציירי הקיר כדי שיהיה לך קל יותר ופשוט יותר מולם:

 

שלב 1: בחירת האמן המבצע

בארץ שלנו יש מספר גדול של ציירי קיר מוכשרים ומקצועיים בתחום, האמנים השונים עובדים ברובם בטכנולוגיית איירברש (airbrush) המאפשרת להם ליצור ציור קיר מדהים בעבודה נקייה ובשימוש בצבעים בטוחים ואיכותיים.

לשם בחירה נכונה של האמן המבצע, ריכזנו פה באתר על מיטב העבודות של ציירי הקיר המובחרים בארץ כדי שתוכל לבחור לפי הכישרון ולפי העבודות שבוצעו על ידם, פתח לך מספר ציורי קיר שתואמים לטעמך ולסגנון אותו אתה אוהב ופנה לאותם ציירים על מנת להתקדם בתהליך מולם.

 

שלב 2: פניה לאמן לקבלת הצעת מחיר

בפניה לאמן אפשר לשלוח לו/ה את הקישור לציור שמצא חן בעינך (כדי שידע מה את/ה מחפש), חשוב לשאול ולברר מס' דברים מול האמן:

1. האם ניתן לקבל הדמיה לציור הקיר כדי לראות איך יראה בחדר ?

2. באילו צבעים משתמש האמן (בטוחים / ללא חומרים מסוכנים)

3. כמה זמן יחזיק ציור הקיר ולא ידהה?

4. האם ניתן לשטוף את הציור במים ?

5. מה צריך לפנות בחדר כדי שהצייר יבצע את עבודתו ?

6. כמה זמן לוקח ? כמה זמן עד יבוש ? האם ניתן לישון בחדר באותו יום ? 

 

שלב 3: התקשרות עם האמן

לאחר שבחרת את הציור והאמן הגיע הזמן לביצוע הזמנת ציור קיר, יש לוודא שיש הסכם כלשהו הידוע לכל הצדדים לגבי גובה התשלום והתמורה לתשלום, ניתן גם לבקש אחריות כלשהיא ולוודא את סוג הצבעים בהם נעשה שימוש.

ביום הציור יש להכין את החדר / חלל בו יעבוד הצייר (על פי דרישתו), לדאוג לחשמל בחדר (בדרך כלל ידרש לעבודה), מים, כיבוד קל לאמן, ואם היו דרישות מיוחדות שלו … אז גם אותם.

 

תהליך הזמנת ציור קיר משתנה בן אמן לאמן אך בדרך כלל הוא פשוט וקל ומאפשר למזמין גמישות ונוחות, לא נידרשות הכנות מיוחדות ובדרך כלל העבודה מתבצעת ללא לכלוך וללא מאמץ מיוחד מצד המזמין. ציורים בהזמנה אישית הם להיט גדול לבני נוער, לילדים ולתינוקות, לחדרי שינה ולחדרי אירוח, ציור בהזמנה אישית משדרג את החלל ומהווה תחליף לציור תלוי או אלמנט עיצובי אחר.

תתחדשו !